TULA sa KAGAHAPON

Unta pwede ni sugdan ug “HAHAHA”

Apan kabalo ko nga malain ra ka

Busa akong paningkamutan nga kini mahuman

Ug unta ikaw maganahan.

 

Magsige jud ko ug pangutana

Ug unsa akong nabuhat sa imuha

“Nganong na ing-ana ka?”

Nabuang man gud ka sa ako-a.

 

Nagdebate ang mga tao sa palibot

Pero sa text nimo ako nahimuot

Wala ko nagdahum na ma-ing ani kita

Kay crush lang baya tika sa una.

 

Very neat kaayo ka mag-damit.

SAmtang ako hasta ka yagit

Bisan ikaw pinakaluoran sa akong mga nailhan

Pero dili gihapon ko nimo malabwan.

 

Hinaot nga dili ka pareho sa ilaha

Ug ang imong pagbati tinud-anay na

Dili jud kaayo ko showy

Maong ang ending ani kei “HEHEHE”

 

purity :)
purity 🙂
Leave a Reply

